Reclame

Gepubliceerd op 17 augustus 2021 om 13:07

Afgelopen week zat ik samen met mijn vriend het ontbijt te nuttigen voor de televisie. Dat doen we regelmatig, we kijken dan tijdens ons beschuitje hoe de wereld die dag is veranderd of opgeschrikt door één of andere ramp. Tijdens reclames schakelen we meestal even naar een ander net. Reclames slaan we liever over, we vinden ze namelijk meestal nogal irritant.
Maar Tel Sell is een ander verhaal, Tel Sell is humor.

Afgelopen week hadden ze een kubus met een afmeting van 17cm x 17cm.
Dit kleine handzame apparaatje zou met zijn geniale hydro-chill technologie zorgen voor een verfrissende verkoeling. Geen idee wat hydro technologie inhoudt, maar dat maakt ook helemaal niet uit, het gaat erom dat deze kleine kubus een wonderapparaat is. In welke ruimte je het ook neerzet, groot of klein, het bezit de capaciteit de temperatuur met ruim 10 graden te laten dalen. Tot mijn nog grotere verbazing zelfs buiten. Ik vraag me dan ook af waarom ik vorig jaar een offerte voor een airco voor onze slaapkamer heb laten maken. Gelukkig hebben we nog niet besloten over te gaan tot aanschaf want waarom zou ik 1750 euro uitgeven, en dan hebben we het nog niet over de kosten van het verbruik en de jaarlijkse onderhoudskosten, als voor 40 euro onze slaapkamer heerlijk koel is. Moet je voorstellen, een hittegolf, 34 graden en wij slapen met dit ingenieuze apparaat in een slaapkamer van maar 23 graden. Wie wil dat nou niet? Wat een genot!
Airco installateurs en verkopers kunnen hun zaak sluiten.

De volgende dag in onze nieuws pauze waren het wondersokken die ons aangeprezen werden. Werkelijk allerlei pijnklachten zouden worden opgelost door het dragen ervan. Geen arts, neuroloog, fysiotherapeut of medicijn heb je meer nodig. Pijn in voeten, rug, benen, eigenlijk alle pijn verdwijnt als sneeuw voor de zon. Volgende keer bij de fysiotherapeut zal ik hem toch maar even op deze super sokken wijzen, kan ik daarna waarschijnlijk mijn aanvullende ziektekosten verzekering opzeggen en hij zijn praktijk.

Ik was zo enthousiast door al die prachtige producten dat ik ook de website vandaag maar even heb bezocht. Ik kon mijn geluk niet op. Apparaten die me slanker maken, niet dat ik dat nodig heb, maar toch, misschien wat jonger en strakker. Pannen en multifunctionele tosti apparaten waar niets aan blijft plakken. Dus niet meer boenen op vastgekoekte etensresten.
En last but not least, crèmes die je jonger maken. Nu verkopen niet alleen zij zulke geweldige crèmes natuurlijk. Het bekende merk La Prairie heeft in zijn assortiment een crème van ruim 900 euro. Nu ken ik persoonlijk geen vrouwen die dat potje in het badkamerkastje hebben staan, maar desalniettemin is bekend dat vrouwen, en tegenwoordig ook mannen, wat dat betreft graag veel geld uitgeven. Maar nu komt het, bij Tel Sell zorgen ze dat je er binnen 2 minuten 10 jaar jonger uitziet na het gebruik van de in hun assortiment te verkrijgen Genie Dream Cream. Even wachten na het opbrengen en rimpels verdwijnen, net als pijn bij de sokken, als sneeuw voor de zon. En daar hoef je geen 900 euro voor te betalen en ook geen botox of fillers voor te gebruiken. De pot staat in je badkamerkastje voor 29,95.
Alle botox klinieken overbodig. Merken als La Prairie binnenkort failliet.

Wie zijn de volgende slachtoffers…;-)

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *